این مدل از خودکار فلزی با تنوع رنگی و جنسی همانند بدنه آلومینیومی و استیل جزو هدیه های تبلیغاتی محکم محسوب می شوند  خودکار فلزی دارای دو مدل خودکار فشاری و خودکار کمر پیچ توزیع می شود ، مدل چاپ خودکار فلزی لیزر است که روی بخش های فلزی آن می توان حکاکی نمود .
هدایای تبلیغاتی خاص :
هدایای تبلیغاتی خاص درواقعیت کالا یا محصولی می باشد که نام و لوگوی شرکت و یا کسب‌ وکار روی آن قرار می گیرد و برای ارتباط برقرار نمودن با مشتریان و وفادار کردن آن‌ها به مجموعه به آن ها داده می شود . روی هدایای تبلیغاتی خاص می‌توانید هر نوع شعار تبلیغاتی برند خود را نیز درج نمایید . هدایای تبلیغاتی خاص اکثرا در افتتاحیه‌ها ، نمایشگاه‌ها و محیط های عمومی توزیع شود . درحقیقت هدایای تبلیغاتی مدلی بازاریابی جدید و مناسب برای صاحبان کسب‌وکار می باشد . مدیران کارکشته کسب‌وکار می‌دانند که به‌جای هزینه‌های بالا برای تبلیغات همانند نصب بیلبوردهای شهری و بین شهری و یا تولید و چاپ بروشور و کاتالوگ تبلیغاتی که بیشتر نیزتا برسد به‌ دست افراد ، مچاله و به داخل سطل‌های زباله ریخته می شود ، تولید و عرضه‌ی هدایای تبلیغاتی خاص هم بسیار عقلانی و مناسب است ، همچنین  سبب رضایت مصرف‌کننده و تبدیل شدنشان به مشتریان دائمی می شود  .

هدایای تبلیغاتی خاص اگر قابل استفاده و مفید هستند ، سبب می شوند که نام برند و کسب‌وکار شما برای همیشه در فکر مصرف‌کننده هک شود و همین دلیل سبب وفادار شدن او به شرکت شما عزیزان می شود .

در گرفتن هدایای تبلیغاتی مربوط بودن محصول با نوع کسب‌وکار خود را از یاد نبرید .
در دنیای امروز هدایای تبلیغاتی به یکی از معمول ترین و عمومی‌ترین گونه تبلیغات و بازاریابی شده است و بسیار پر طرفدار می باشد .
خودکار تبلیغاتی ، لیوان تبلیغاتی ، جا کارتی تبلیغاتی ، کلاه تبلیغاتی ، ست مانیکور تبلیغاتی ، بادبزن تبلیغاتی و … مدل هایی  از هدایای تبلیغاتی خاص می باشند . پیش محصولاتی که نام بردیم هدایای ارزنده ای  مهمانند ست مدیریتی ، جعبه‌های پذیرایی ، گوشی تلفن همراه و یا حتی خودرو نیز مثل هدایای تبلیغاتی خاص تولید و عرضه می‌شوند .
هدایای تبلیغاتی خاص چه ویژگی های دارد؟
هدایای تبلیغاتی خاص
در انتخاب هدایای تبلیغاتی خاص ، انتخاب ابزار مناسب کار نکته ایی خیلی مهم و الزامی است . به کار بردن از هدایای تبلیغاتی تکراری که از گذشته تا به حال استفاده شده است خیلی خوب نیست که چشم هر شخصی به خود جذب نماید و در فکر مخاطب به مدت طولانی بماند .

ماندگاری طولانی در ذهن مخاطب :
نکته جالب این می باشد که هدایای تبلیغاتی خاص و ویژه  بیشتر و ماندگارتر می باشند در فکر مخاطب می ماند و آن را به دوستان و آشنایان خود نشان می دهد .

تحلیل مخاطب :
نکته بعدی در انتخاب هدایای تبلیغاتی خاص تحلیل مشتریان و مخاطبان بازار شما می باشد ، هدایای تبلیغاتی دارای مدل های زیادی هستند که با توجه به بررسی ها و تحلیل مخاطب خودتان می توانید از هرکدام که  مورد پسندتان است به کار ببرید  .

منبع : راماگیفت ramagift